consol shoping

החלפות

:מדיניות החלפה

נקבל החלפות של כל סחורה שלא נפגמה, לא עברה כביסה, חדשה ולא נעשה בה שימוש תוך 14 יום ממועד הרכישה.

פריטים שנקנו בסוף עונה ניתן להחליף עד 5 ימי עסקים מיום קבלת החבילה.

:בהוראת משרד הבריאות לא ניתן לקבל סחורה עבור:

תַחתוֹנִים –

גרביים –

בגד ים –

החלפת סחורה ללא תגים, או שהתקבלו 14+ ימים לאחר תאריך הרכישה המקורי, לא תתקבל.

אם אתה/את סבור/ה שקיבלת סחורה פגומה או לא נכונה (סגנון, גודל או צבע), עליך לפנות לשירות הלקוחות בכתובת

 [email protected] ולספק תמונה של הפגם וכל התגים על הבגד.

בהחלפת המוצרים יש למלא את טופס ההחלפה שנשלח עם הסחורה ולציין את הסיבה להחזרה.

יש לבדוק כי המוצר תקין והטיקט המקורי מחובר לפריט בשלמותם.

להחזרות באמצעות שליח יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בכתובת המייל

 [email protected] או בטלפון- 058-737-0555 אפשר גם הודעה בווצאפ.

יש לציין את מספר ההזמנה, סיבת ההחזרה, וכתובת לאיסוף החבילה.

עלות ההחלפה באמצעות שליח היא 40 ש”ח לכל כיוון.

שליח ייצור קשר עד 3 ימי עסקים מיום שליחת הפנייה.

החלפות בסניף האומן 17, קניון לב תלפיות ירושלים.

עליך להציג בסניף את החשבונית המקורית שלך או את אישור ההזמנה בדוא”ל. לידיעתך, לא נוכל לבצע החזר ללא מידע זה.

אם יש לך שאלות או חששות, צור אתנו קשר

בטלפון 058-737-0555 או הודעה בווצאפ

או במייל [email protected]

נגישות